helgen

Puh blivit riktigt dåligt med bloggning som senaste dagarna men antar att dom flesta är vana :)
Har iaf haft en toppen helg och toppen måndag.
Syster var ju här i helgen och vi hade det göööra mysigt. :)





Vi var även och hälsade på Jennie och Norah i lördags, va riktigt kul att träffa dom och Norah är ju så otroligt söt...

Firade pappa i söndags i och med att han fyllde igår och hela familjen var ju samlade på söndagen <3
Inte så ofta det händer så då får man passa på :)

Syster åkte hem på måndag :/ men denna gången kommer det inte ta så lång tid innan vi ses igen för den 31 Mars kommer hon hem igen då vi ska på 50 års kalas :)




Igår var jag, Johanna och Mel ute och hälsade på Denise och hennes lilla Wilma på ca 2 veckor. <3
Va jätte mysigt och kan inte förstå att Mel vart så liten.
Hon var så liten så liten :) Mysigt.
Och så kul att träffa Denise lite också.
Har många fina minnen tillsammans med dig gumman .....


Nu sitter jag iaf här med en kopp i handen och tänkte jag skulle slänga i en tvätt.
Men det är ju inte det roligaste så drar på det en liten stund till :)
Andreas mamma kommer och hälsar på vid 14 tiden så jag får nog kanske sätta fart :)

Ha en fin dag. <3

Kommentarer
Postat av: Theresa

Nej nu är det inte så långt kvar tills vi ses! Bilderna blev fina, men vi får ta ännu finare sen framåt våren när vi kan vara utomhus! :)

2012-03-08 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0