Torsdag

Då var det torsdag och snart helg igen, jag förstår inte hur dagarna kan gå så snabbt när man är mammaledig och "bara" är hemma.
Känns som veckorna bara springer iväg.
Idag ska vi iaf till BVC på 6 månaders kontroll kl 14:15, funderar på att vara så hurtig att ta vagnen och gå dit upp, har ju även lite ärenden i centrum sen, så då slipper man ju ut och in med barnstolen.
( som är tung som et aaaas )

Sist gång vi var på BVC var hon 5 månader
Vikt : 6665
Längd : 65

Så ska bli kul att se vad hon väger idag min lilla tjej.
För jag antar att dom kollar vikt och längd nu på 6 månaders kontrollen också...

Ha en fin dag



Melina i min mage vecka 37



2 dagen hemma. Kan inte förstå att hon vart så liten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0