Städartagen


Är i städartagen och ska jag vara riktigt ärlig så är det ju så sjukt tråkigt..
Jag fattar värkligen inte hur något kan vara så trist haha.
Det kanske det är därför jag har en tendens till att alltid ha det stökigt och dratt in i det sista till dammråttorna inte går att dölja längre så jag måste dra fram dammsugaren..

Haha det är som jag alltid sagt jag tror det hände något när jag föddes, jag skulle gentligen blivit en kille men ja se hur det gick....
Ja ger mig fan på det, för mina kvinnliga instinkter sitter långt inne :)

ne jag får väl fortsätta här då för nu blev jag ju sittandes här igen :)

Ha en bra dag vi kanske hörs sen


Andres Björlen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0