Plankan

Inanna jag skriver lite om det jag tänker skriva så tänker jag förklara en sak innan folk dömmer mig.
Jag kämpar ganska mycket för att få bort min såkallade mammamage.
Och NEJ Melina går självklart i första hand och bryr mig inte mer om mitt utseende än om min dotter m.m.
Men jag gör det för min skull, för att kunna se mig i spegeln och vara jävligt stolt.
För att få tillbaka styrka i magen,
och för att jag tycker det är jävligt kul att se vad jag klarar, och puscha mig själv..


Sådär ja nu har jag sagt det :)

Blev så inspireread av Olja Rönnbergs blogg som jag läste igår, hon hjälper många mammor att komma i form igen och komma bort från mden så kallade mammamagen. och värkar ju ha lyckats med många :)
Har börjat med en övning som kallas plankan idag och trodde själv jag var så kaxig men nopp.
Klara 2*30 sek.
så ja som ni förstår har jag lite att jobba med. vilket är kul :)






Så nu tänker jag köra.
Gör givetsvis andra övningar också men denna sägs ska vara väldigt bra för särsklit oss mammor som fött barn.
Så vi får väl se.
Ni får hejja på mig :)

ha en fin dag



Kommentarer
Postat av: Johanna - blivande brud

ååhh den gjorde vi alltid på träningen förr!

Fast då 1 min åt ggn, skakade i armarna :P

(kör den när jag tränar nu också, SKITBRA! :D)

2012-02-23 @ 17:39:41
URL: http://jajja1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0