God middag

Idag vaknade vi 10.30 jag och Mel. Så då blev det upp och göra iording gröt och sätta oss i soffan framför tv:n och äta frukost.
Nu sitter vi här i köket Mel i sin stol och jag på min ocg glor båda som betsatt in i datan, funderar även på vad vi ska göra idag.
Vissa dagar är värkligen segare än andra. Sen känns det så onödigt att åka en bit nu också för lite kaffe, för ska man hälsa på någon som bor lite längre bort känns det som att man får komma upp tidigare på morgonen och komma iväg, särskilt eftersom jag ska träna ikväll så är det gott att komma hem i tid.

image description

I morgon ska vi iaf upp till BVC för 6 månaders kontroll. Tur att det inte är någon spruta denna gången för fy f*n rent ut sagt vad jag hatar när dom sticker små nålar i min lilla docka.
Även fast jag vet att det är för en bra sak så är det ändå så jobbigt att se henne få så ont...

Nej nu får jag ta och hoppa ur myskläderna och kanske komm ai lite vanliga kläder och se vad dagen har att erbjuda.




Kommentarer
Postat av: Theresa

Hereguuud vad söt hon är lilla smulan!! Och hon har blivit så stooor. Jag kommer hem en helg i början av mars, runt pappas födelsedag, och då ska vi leka!! Puss

2012-02-09 @ 08:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0