!

Insåg nog aldrig vad älska värkligen innebär innan jag fick min dotter !
Jag är så otroligt stolt över min lilla prinsessa.
Snart är hon 6 månader gammal och jag kan inte förstå vart den tiden har tagit vägen . Men jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Mamma kommer alltid finnas här för dig Melina. Jag lever för dig nu <3

Och ni som inte orkar läsa om hur mycket jag älskar min dotter kan sluta nu för det är i princip det min blogg går ut på :)
Jag skriver mest för min egen del och för er som är nyfikna på Melinas utveckling och våran vardag .

Ska värkligen försöka uppdatera mera då många har klagat på min dåliga uppdatering .
Men om någon kunde göra något åt skit appen på telefonen så kanske det hade gått bättre :)

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0