Ren Kärlek

Något jag verkligen insett sen jag träffade min Andreas är att det finns ren kärlek, det finns en kärlek där man verkligen älskar varandra på djupet och ordagrant skulle göra allt för varandra !
Jag hade nog börjat tvivla tror jag, jag trodde nog att kärlek skulle vara på det sättet jag fick uppleva det....
Det finns en sorts "kärlek" som är något av ett konstrollsbehov.
där du hela tiden måste kontrollera allt din pojk/flickvän gör... Där du i princip stänger inne din pojk/flickvän och tillåter han/hon inte att se världen..
Att en av parterna har makten att behandla dig precis som han/hon känner för.
Och du på något sätt anpassar dig efter det eftersom det blir som en slags psykning där du tillslut tror att det är så det ska vara !
Att personen smikrar dig i början och sen visar sitt rätta jag, och då är det redan försent. Försent för att stanna upp och inse vad du gett dig in på. För du är redan fast.
Fast i hennes/honoms psyknign i all skit han/hon kastar över dig och låter dig hantera...
Han/hon är inte kär i dig, glöm aldrig det. Han/hon är besatt av dig och det slutar oftast som katastrof om du nu någon gång tar dig därifrån....
Det värsta är att dessa människor bara forstätter och fortsätter att förstöra dessa andra människors liv med sitt betende...
För det är aldrig någon som sätter stopp. För det är aldrig någon som vågar.
För då kommer det hot mot dig, hot om att han/hon ska förstöra både ditt och hans/hennes liv.

Jag tycker det är synd om personer som får uppleva en sån slags "kärlek" och tror att det är det kärlet går ut på.

Men jag fick chansen. Jag fick möjligheten att få uppleva äkta kärlek.
Där man lever tillsammans och älskar varandra, litar på varandra fullt ut !

Jag älskar dig Andreas Björlen ! Och det menar jag från hela mitt hjärta.
Tack för att du har gjort mitt liv till något betydelsefullt och gett mig världens underbaraste dotter !

<3<3<3









Kommentarer
Postat av: helen

de e du verkligen värld gumman <3

2011-09-30 @ 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0