Friday im in love <3

Då var det fredag , jag bara älskar fredagar, det innebär att min underbara sambo slutar tidigt och vi har hela helgen framför oss tillsammans !

Idag när han kommer hem från jobbet får det nog bli torp och handla mat till både oss och lillan. Sen hem för ikväll är det fredagsfinal på idol.. Idol är fan årets höjdpunkt :)

Får väl två nya grannar idag också : Zeth och Linda :)

Funderar starkt på att beställa en mag, ben, rumpa tränare som heter ab storm! Finns på tv shop ! Jag vill ju verkligen träna men har ingen lust att ta mig ner till Uddevalla varje dag efter Andreas slutat jobbet. Så funderar starkt på denna !
Den kostar bara 1299:- och det tycker jag inte heller är så farligt!
Någon som vet om den fungerar? Erfarenheter ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0