Bara en tanke

Jag börjar tycka det är rätt skrämmande vad ALLT är utseendefixerat nu för tiden ! La verkligen märke till det på Idol idag, hela tiden påpekade dom på utseendet vem som var snygg och inte.... Var man än vänder sig nu för tiden så handlar det enbart om ditt utseende, du kan vara hur dum i huvudet som helst så länge du har en "sexig" kropp eller ett riktigt snyggt ansikte.... Kort nu för tiden som läggs ut på alla på facebook är halv naket.... Japp det finns fina "nakenbilder" också det håller jag helt klart med om, vissa bilder kan vara vackra ! helt klart.. Men oftast är det bara ren jävla porr. så stora bröst som möjligt och så mycket push up som möjligt.... Är det konstigt att tjejer har press på sig och mår dåligt över sitt utseende, när ALLT handlar om naket naket naket...??.....' Och NEJ jag är inte ett dugg svartsjuk tycker bara att det är sorgligt vad det är som händer.. Sitter man på facebook i 5 min så visst fan har du hittat 3 olika tjejer minst som slängt ut ett halv naket kort på dig själv.. Självförtroende ? Ja kanske ! Eller så kanske inget alls, Kanske inte får uppmärksamhet på annat sätt ? så då väljer dom en utväg att få det. Och det är klart visst får man uppmärksamhet.. Visst kommenterar killarna bilderna :) ! Jaja detta var bara en tanke jag hade :) Alla tycker vi olika och alla har rätt till sina åsikter. Och återigen nej jag är inte avundsjuk på er.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Jag älskar mina halvnakna kort på blogg och fb och här är det då ingen brist på ajälvförtroende, utan handlar om att vissa är stolta :) Jag är en däribland! Och större bröst har jag ku precis köpt mig så betyder nog att jg gillar det med :)

2011-10-01 @ 11:01:18
URL: http://linnssa.blogg.se/
Postat av: Jennie-Ann

Helt rätt, tyvärr är det väl påväg åt det håll där de ska va ett faktum ju mer du visar mer status får du! Jag håller med dig till 100, om inte ännu mer :-D Bra skrivet!!

2011-10-02 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0