18 augusti -2011

För er som inte vet så kanske jag ska berätta att den 18:e augusti kl 05.48 fick jag och min sambo våran underbara dotter Melina !
Blev igångsatt den 17:e pga av något som kallas PUPPP som är ett fruktansvärt kliande och utslag man kan få under graviditeten.. Men eftersom jag var beräknad den 14:e så var det ingen fara !

Åkte hem redan den 19:e från bb då min uppfatning av bb var skit , tyckte inte alls om personal m.m
Så vi fick träffa en barnläkare och eftersom Melina mådde prima åkte vi hem, och var tillbaka den 21:e på en efterkontroll.. Och självklart mådde hon fortfarande prima :)

Fick även kateter i tre dagar efter förlossningen som vi också tog bort den 21;e , så allt har verkligen gått toppen med förlossning , Melina och mig :)

Bjuder på lite bilder :


Kommentarer
Postat av: Therese

2011-09-28 @ 13:00:58
Postat av: Therese

Kul att du börjat blogga igen :)

2011-09-28 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0