kvällen

Nu sitter jag och hjärtat i soffan efter att ha vart på samtal hos prästen, en sväng till affären och badat lillan ! Nu är hon så sjuuuuukt övertrött så sover hon inte i natt så vet jag inte vad haha... Tur pappa Andreas är hemma nu och hjälper.....
För tjejen har ju blivit så stor så hon måste ju underhållas haha..och det är inte alltid lika lätt när man är trött tycker hon :)
Funderar på om jag och melina ska åka och hälsa på Therese och Hampus i morgon när vi vaknat, men beror ju lite på min förkylning.. Hampus var redan förkyld så det gjorde inget om jag kom. Och det kan ju inte vara någon fara för Melina eftersom jag redan är förkyld.. eller ?
hmm jaja det ger sig i morgon, vi får se hur natten blir först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0