Friday im in love



Finns det något tråkigare än att betala räkningar eller ?? fy fan så tråkigt.
Nu är det gjort iaf så det känns ju skönt ändå.
Idag slutar andreas ju tidigt så det får bli en sväng till torp med han och Zeth och handla lite käk,
samt ett par träningsskor och sportbh till friskis på Måndag :)

Kom verkligen på att jag bokat allt på samma dag på måndag.. Bra planering :)
Först babyrytmik på morgonen, efterkontroll hos Bm på eftermiddagen
och friksis på kvällen.
Lär somna gott den kvällen sen :)

Ha en bra fredagar gott folk.
För vad är underbarare än fredag eftermiddag när sambon kommer hem och man vet att han slipper upp och jobba dagen efter :)




Älskar dig min prins !
Jag är så glad att du är min och bara min !
Är så lycklig att vi kämpade för varandra och för våran kärlek <3
Andreas Björlen <3<3<3<3<3<3<3

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0