Fegt ?

Nu tycker jag att människan som sist kallade sig för lina (vilket jag tror var ett påhittat namn ) och samma som kommenterade idag med namnet :?
kan ta och skriva sitt riktiga namn och ha lite stake !

Först utsatte jag mitt barn för smittor m.m när jag tog med henne till torp ,
Och nu påstår någon att folk går runt och pratar om mig som mamma och det ät inga fina saker som sägs !

Jag tror då att detta är samma person !
Bara en känsla jag har !

Kritisera mig gärna om
Du vill detta men då tycker jag att du ska ha stake nog att säga vem du är !

Avundsjuka ? Kanske
Eller bara tråkigt liv ?
Har du egna barn ?
Tror ej detta!!!!

Folk som har åsikter men inte vågar stå gör vem dom är har jag inte mycket för !

Kritisera mig och säg vem du är,
Så kanske jag kan respektera dig som person !


Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Lina? Haha skojar du. Jag ska kolla ip nummer !!

2011-10-21 @ 19:12:51
URL: http://linnssa.se
Postat av: helen

att folk orkar bry sig om allt de e konstigt!!! jag tycker iaf att du e en underbar mamma å ni har verkligen fått så go å söt liten melina!!! folk e bara avundsjuka å ett jävla tråkigt liv när dom lägger sig i andras å inte vågar stå för det!! byr dig inte för du e en UNDERABAR MAMMA :)

2011-10-22 @ 09:22:37
Postat av: Emma

Asså fan vad vidriga folk är! Nolifers som skriver sånna saker. Ta inte åt dig! Du vet vad som är bäst för dig och ditt barn!

2011-10-22 @ 21:28:56
URL: http://emmasbloggelogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0