Efterkontroll

Lillan somnade 22.00 igår kväll och vaknade inte i morse förens klockan var 9.
Så skönt :)
Gjorde oss iordning och drog till min banrmorska som jag hade under graviditeten och hade en efterkontroll för att se så allt såg bra ut efterförlossningen eftersom jag fick sy och så efteråt.
Men allt såg bra ut så det känns skönt..
Nämnde att jag skulle börja på Friskis och Svettis idag och hon gav mig ett råd att ta det väldigt lugnt.
Fick inte vara med hopp och sådant eftersom det inte var bra när allt inte riktigt än var upptränat igen.
Men fr väl ta det lugnt och vara med i den mån jag känner att jag klarar av,
för man ska no inte pressa sig själv för hårt efter en förlossning.
Men jag vill så gärna komma igång !
Och på nätet så står det att efter 6-8 veckor är det okej att börja träna och lillan är ju 10 vckor nu.
Så jag ska upp idag vilket som men fr skita i hoppen och ta det lugnt !




Föresten vad är det för fel på H&M ?
Skickade efter kläder till Melina för ca 2 veckor sedan och har ännu inte fått några kläder och första plagget skulle komma redan 24:e ??
Finns det något som är mer irriterande än sånt ?
Hon kommer väl växa ur kläderna innan dom kommer ? Grhm....



Kommentarer
Postat av: Liv

Tråkigt när d tar så lång tid!

H&M är ju änna känd för d tyvärr :/

2011-10-31 @ 16:19:24
URL: http://livjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0