Babyrytmik / Föräldragruppen


Jajemen i morse var vi uppe vid 7 för att göra oss iordning för babyrytmik och återträff av föräldragruppen !
Var riktigt trevligt att få se alla dessa söta bebisar och prata med dom andra blivande mammorna...
Skruttan sov igen hela babyrytmiken haha men hon hade det säkert trevligt på sitt sätt. :)
Efter rytmiken gick jag hem till mamma och bakade inför morgondagens kalas, eftersom det är min dag då :D
Så vid 4 gick jag hemåt och mötte mitt hjärta, så nu har vi ätit god kycklingsallad och städat lite här i lägenheten !
Får väl bli lite soffhäng nu fram tills lillan ska ha sitt sista mål för natten, hade helst gått och lagt mig och sovit nu men det känns bara väldigt omöjligt eftersom hon brukar vilja ha sitt sista mål mellan 22-23.30
Ha en fin kväll allesammans för det tänker jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0