Tagga tagga tagga

Till Lunch idag på min LCHF meny åt jag en sallad och äggröra.
Och nu blir det snart hem för att förbereda egenlagade hamburgare efter recept...
Jag känner mig så jävla taggad till detta nu,
hoppas innerligt att det håller i sig !

Det jag tror jag kommer tycka är svårast är nog drickan...':/ hmm men bara att TAGGA !!!!!

Innan jag blev gravid vägde jag ca : 55 kg och när jag födde Melina vägde jag en bra bit över 80 är inte helt säker på hur mycket men några veckor innan jag födde var jag på 80 så en bit över.
I morse vägde jag 63,1 så nu ska vi se om detta ger resultat...
Vill ner på min startvikt !!
Så hjälp mig att tagga nu :)


Ha en fin dag <3

Kommentarer
Postat av: Theresa

Syrran jag fattar att du vill få bort magen, men 55 kg!! Det är ju alldeles för lite! Jämfört med din längd och att det är viktigt att du mår bra.

Ta hand om dig så ses vi snart sötnos

2011-11-14 @ 15:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0