Sängen

Ligger i sängen och är pigg :o vill också vara trött och sova som både Melina och Andreas gör men nejdå!!!! Stirrar i taket ist ^^

Har iaf vart en bra dag igen med min syster sååå skönt att ha henne hemma några dagar , men i natt sover hon hos mamma så får dra mig dit när vi vaknat i morgon ;) <3
Ska ju ändå in på konsum i morgon och fråga ifall dom behöver lite hjälp kvällar / helger.
Shiiiit kommer vara så ringrostig eftersom jag inte jobbat där sen januari.....
Men å så roligt det hade varit att bara få komma in någon gång i månaden bara !
Håll tummarna för mig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa jag tyckte också att det var gött å va hemma lite :) Även fast vi bråkade en gång, tur att du löste det hela på ett vuxet sätt! hahaha. puss söta du

2011-11-28 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0