Min tjej

Melina börjar bli så himla stor är så man kanbbt hinner med själv.
Just nu ligger hon på golvet leker med sitt babygym och (pratar) inte länge sedan ögonen gick i kors kunde inte fästa blicken alls och var helt lealös hehe.
Men nu.. ååå shiit vad tiden gå undan !
Nu förstår jag innbörden med att när du får barn bara tiden springer iväg..

Men det är så kul nu också.
Visst är det mysigt när dom är riktigt små :)
Men nu är hon mer med och man kan busa med henne och det är underbart att få se sin dotter le och titta dig i ögonen..

Jag älskar dig min lilla prinsessa.
Inga ord i världen kan beskriva hur du lyser upp min vardag.
Skulle kunna skriva rad efter rad om hur underbar min lilla docka är men det kanske blir lite tjatigt för er haha...

ha en fin kväll nu ska jag gå och busa lite med min tjej <3








Kommentarer
Postat av: Theresa

Gullungen!

2011-11-09 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0