Babysim

Hemkommen från Uddevalla badhus :)
Var där med lillan och min mamma och badade , vanligtvis har dom en ledare då det är babysim på fredagar men ledaren var sjuk idag! :/ typiskt.
Men poolen var uppvärmd ändå så vi badade vilket fall !
Melina älskade det hon blev så öugn och harmonisk.
Men ack så trött så nu sover hon som en stock :)
Men detta kommer vi göra om många gånger tror jag.
Ska bli kul att se nästa gång vi åker hur det är med ledare !

Nu inväntar jag Andreas som snart slutar jobbet, för då blir det torp och handla inför kalaset i morgon.
Så i morgon blir det hedekas så ska jag Andreas och lillan sova där natten lördag-söndag !

Ha en fin fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0