Solen

Solen får akta sig så den inte skämmer bort mig för jag blir sååå arg om den ger upp sen :)
Underbart väder iaf blåser lite men det är okej.....
Dagen igår var som sagt kanon...
Kaffe hos Jennifer och Rox som aldrig slår fel :) Sen kom hjärtat och hämtade mig så det blev Torp..
Fick mig två par skor, ett par mamma byxor och ett skärp..
Hjärtat köpte också ett par skor..
Sist men inte minst blev det Mathandlade som är behövligt med en gravid och en diabetiker i lägenheten haha...
Nu blir det iaf duchen sen kanske jejje igen..
Vilken strålande humör :P
Fan vill ha sommar nu !!!!! Gud så härligt med 25 plus ute när man vaknar och bara kunna dra till stranden..
Inte för att jag kommer vara så fitt denna sommaren som förra men wtf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0