Tänk vad tiden går

Tänk att det nästan gått ett år sedan jag satt i min 1:a i Färgelanda helt vilsen med en grogg och flyttlådor överallt...
Nu är jag på väg att flytta ihop med min kärlek i en 3:a men vart fan tog tiden vägen ?
Nu är det snart sommar igen och folk börjar redan prata om Elmia och vilken bil som ska köras upp m.m...
Inte länge sedan det var Elmia ju........
Jaja men nytt år och helt nya möjligheter med min älskade och lilla bebben som kommer i Juli <3
Take Care !
Jag älskar dig så mycket min skatt !!! Du är så underbart fin att bara ligga och titta på !
Jag älskar när du håller om mig tills jag somnar varje natt..
Du är mitt liv älskling...
Lämna mig aldrig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0