................


Så jävla trist så det är inte sant !
När du tror att du känner någon, Vi har kännt varandra i kanske 10 år ? eller något sådant.
Har mycket minnen tillsammans och jag trodde jag kännde dig.
Jag är ingen ängel jag vet det, jag gör mina misstag och det senaste året kanske jag inte vart den bästa vän man kan tänka sig ! Men en nära vän och någon som bryr sig vet varför.!
Jag har aldrig stängt ute dig ur mitt liv, men när det som nästan höll på att knäcka mig mest hände gick du upp i rök och hörde bara på en version.
Jag har aldrig bett dig att välja sida eller ta någons parti, det ändå jag begärde det var att du visade att du fanns,
eller minst svarade på sms eller när man ringer..
Men utan att blinka vände du min rygg.

Man brukar ha en liten aning om vad det var som hände som fick din vän att vända ryggen, men jag har ingen aning. Och du vägrar förklara för mig också ! Jag har försökt men du totalt nonchalerar!
Tack föresten för att du någonsin brytt dig om min graviditet !

Du vet när du hade det som mest jobbigt i ditt liv, Bodde du i princip hos mig ! Jag tog hand om dig !
Jag vill inte på något sätt få det att låta som att jag är bäst på alla sätt.
Du väljer själv om du inte vill veta av mig mera.
Men det minsta jag kan begära efter "10" år är en förklaring.. eller ?
är det för mycket begärt... ????

Så fruktansvärt besviken... Så fruktansvärt...
Vad har hänt med dig ?
Och du är kille ?? Wtf ? Värre  än brud fasoner...

Var bara vungen att avreagera mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0