Bilköp

Japp kollat på V70, verkade inte som det var något fel på den!
Han skulle göra en service på den till helgen och nybes igår så det blir nog att vi slår till och köper den..
Måste ju ha en pendlar bil och ni förstår ju själva att det inte kan vara en röd 245:a haha...

Har precis ätit klyftpotatis kött och bea sås, så nu sitter man här och känner sig fetare än vanligt ;) Får nog bli en god fruktsallad ikväll.. Det känner jag för...

Färdig bestämt vilen tv bänk och så vi ska nu också så lite bra går det idag iaf....

Nu ska jag ringa min far så

Take Care :)

Här har ni ju själva Pära Gäfvert i en egen hög person :)
Min kära far :)H

Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Han e bara sååå cool ;)

2011-02-04 @ 12:28:42
URL: http://linnssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0