Fredag igen ja

Ja då var det fredag igen och hg är värkligen jätte dålig på att uppdatera min blogg det vet jag men har ju aldrig ro att sätta mig nästan .
Är ute och flänger hela dagarna och på kvällen när Andreas kommer hem vill man ju umgås med honom.
Jaja skriver ju ibland iaf :)

Idag är det ju idol final så Titti och Kim undrade om vi ville kommadit och kolla på det. Men har värkligen beslutsångest :/
Vet inte för det första om jag har lust att köra munkedals vägen så sent med lillan i bilen .
Och sen blir hennes sovrutiner så konstiga då!

Men det tåls att fundera på gör det hade varit väldigt trevligt .

Tänkte iaf att Melina skulle sova lite nu och sedan ska jag och hon hoppa ner i badet !
Med tanke på hur mycket den ungen spyr så behövs det :)

Ha en fin fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0